Valparna 3 veckor.

Tiden rusar iväg och valparna har redan hunnit bli tre veckor! Man kan nästan se timme för timme hur dom utvecklas.
Det är fullt ös medvetslös i valplådan nu. 
Valparna knatar omkring, brottas med varandra, skäller och river sönder tidningar. Det klättras på mamma, morras åt mamma, trampas och bits på mamma. Och vilken fantastisk mor hon är Medusa.
Och det bästa av allt, När jag ylar börjar hela kullen yla med mig <3
För varje dag som går älskar jag dessa små liven mer och mer, och det gör mig mer och mer fundersam över hur jag ska klara av att sälja iväg dom om ett par veckor, bara tanken av det gör redan ont i hjärtat. Hur ska detta gå? Jag vill ju ha kvar alla. 
Som man kan se på hemsidans flik "valpar" så har alla valparna fått sina namn och stamtavlorna har kommit. 
Valparna väger nästan 3kg nu och det börjar bli trångt vid mjölkbaren så nu har valparna fått smaka på köttfärs. Gissa om det var populärt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0